Stáhněte si šablonu a nahrajte ho do 3DsMAXU pomocí Set Project Folder...(nastavení složky projektu)
Vytvořímě si BOX podle šablonyb Alt+X zprůhlední označený objekt
Překonvertíme BOX na Convert to Editable poly
Zaklikněm si mód Edge(okraj) vyberte okraje a pomocí Pravé tlačítko - Connect (připojte) propojení přetáhněte přesně na střed podle šablony
zakliknem si mód Poly označíme si polovinu a Odstraníme
Mód Edge a použijeme znovu Connect, který nastavíme podle šablony
Perspektivní pohled mód Poly zaklikneme polygon, který budem vytahovat pomocí extrude
Zarovnáme podle šablony
Vytvoříme si Tube (trubku) a zarovnáme podle šablony Heigh segments = 1
Přebytečné polygony odstraníme
Tento polygon jsme si vytvořili pomocí Connect podle šablony zarovnali a následně odstraníme
Musíme připojit objekty pomocí Attach
Nastavíme mód Edge označíme si hrany a kliknem na Bridge
Connect nám vytvořil pomocné body, které spojíme a svaříme pomocí Weld(pravé tlačítko)
Nastavte si viditelné vodítko Overlapping Faces (překrývání) - zeleně zabarvená část
Dále si aktivujeme kontrolu Non-Quads Musí být zakliknutý Poly mód - červeně zabarvené části nemají 4 body
Vytvoříme Tube(rouru), kterou zarovnáme podle šablony (v TOP pohledu)
Pomocí CUT si obřízneme Tube(rouru) Řez musí mít správny počet zakliknutí (7). Pro ukončení řezu CUT stačí zmáčknout pravé tlačítko. Odstraníme vytvořený polygon
Spojíme body k Tube(rouře) a odstraníme přebytečné polygony.
Spojíme si objekty pomocí Attach a stejným zpusobem jako v předešlém kroku dotvoříme. Použijeme (CUT, Bridge, Connect)
Vytvoříme si Tube(rouru) a zarovnáme podle šablony. Pomocí CUT řezu vytvoříme polygon, který má (7bodů).
Použijeme Connect a zarovnáme podle šablony. Přebytečné polygony odstraníme.
Spojíme objekty pomocí Attach a spojíme body k sobě. Nesmíme zapomenout na svaření Weld.
Odstraníme přebytečné polygony a skontrolujeme Quady(16. krok).
Nasvíme mód Border(okraj) a označíme. Zaklikněte modifikátor Symmetry
Zaklikněte správný směr zrcadlení. Pokud se vám stane toto (viz obrázek), zaklikněte Flip
Na nově vzniklou část použijeme Convert to Editable Poly.
Výsledek